Alla inlägg under augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 5 augusti 2015 12:43

Just nu är jag och Felicia hos mormor och hjälper henne att baka inför kvartersgårdens cafee. Sen blir det lunch och sen ner på stan. Vi ska fara till bokia och fråga om de vill sälja våra böcker :-) hoppas allt går bra.

Igår fick jag ett brev angående att min bok kommer ut som e-bok vilken dag som helst :-D. Det blir perfekt för dom som tycker att boken är för dyr eftersom e-boken bara kostar 75 kr

Av Rosita jakobsson - 4 augusti 2015 12:03

Käblev lite överaskad igår när brorsan frågade om jag ville följa med till norrlångträsk. När jag frågade när så fick jag veta att jag hade 15 min på mig. Haha. Typiskt christer.
Så nu har vi fiskat och plockat hjortron. Det är stekhett och elden ja sitter framför gör de inte svalare. Haha. Däremot så är det mörja moln på ingående. Men trevligt....det är det alltid här :-)

Ovido - Quiz & Flashcards