Alla inlägg under september 2012

Av Rosita jakobsson - 28 september 2012 10:11

jag orkar typ inte. helvete!!
Morgonen var jävulsk och felicia bråkade som bara den. men lämningen på dagis gick förvånadsvärt bra. förutom att vi blev sena. missade bussen på grund av det. ingen akola. FAN
är på dåligt humör. haha. ska man skratta ellee gråta? bosse ringde imorse och det blev bara värre!! vi fick nycklarna till nya plejset men.... DOM HAR INTE GJORT ETT SKIT!!!!!
ingen tapetsering, inget gjort i köket, vet inte ens om kylen där funkar ju. och på råga på allt så har personen som bott där före inte wns städat!! det fanns tilloch med skit i toan. dom har inte ens spolat. vattenakada på garderob som av nån anledning fanns brevid duchen. luktar FAN.

är bara så jävla besviken just nu.
Blev en tripp till skebo och skälla. målarna kommer på ons och kyl och frys på torsdag. vi får helstädning på torsdag. tack o lov. Nu ska jag hem igen och försöka lugna ner mig

oj

Av Rosita jakobsson - 27 september 2012 23:49

Nu blev jag förvånad. Bosse skulle ringa och kolla om vi kunde då nya nyckeln redan i helgen då vi hinner mer då. Jag har dock fått veta att det kan vara lite svårt att få tidigare då dom blivit lite hårdare på det. Men vi fick veta att vi skulle få nyckeln imorgon ( fredag) ändå. hiihi :-) det ska bli riktigt spännande.

annars har dagen varit rätt lugn. Carmen har varit här och sett skräckfilm oxh jag har gått igenom lite kläder jag ska sätta ut på fb. jag ska till skolan imorgon igen och matteprovet får bära eller brista. Hoppas jag inte behöver göra om det. men men.

grr

Av Rosita jakobsson - 26 september 2012 00:24

Har bara en sak att säga ikväll. Vilken jävla SKITDAG. punkt

Av Rosita jakobsson - 25 september 2012 08:04

Kan man verkligen må så dåligt över en dröm? kan inte ens tänka på den så börjar jag bröla. har gråtit hela morgonen. blev tillochmed tvungen att gå och gömma mig så att felicia inte skulle bli orolig.
vill dock inte berätta vad drömmen handlade om. kanake berättar jag nån annan gång men nu e det så färskt.

Nu e jag då på väg till skolan. bra att få täbka på nått annat. måste verkligen fråga läraren om labb rapporten. fattar typ bara hälften haha. ha de

Av Rosita jakobsson - 20 september 2012 15:26

Så känner jag typ mig just nu.vhaha
låång dag med ofantligt mycket ifo och stress. en glad nyhet är dock att jag fick 31/34 på kemiprover. hihi. men nu har jag stressat så förbannat på sv för att jag höll på att bli klar och hade bara typ en mening kvar då vir tvugna att gå tillbaka till klassrummet. men...jag hann haha. så nu behöver jag inte tänka mer på der. Uppgiften skulle egentligen lämnas senast tis så nu kan jag koncentrera mig på andra läxor som tez engelskan. jag mår dock illa av stressen och har ont i huvet så jag ringde lilla gulliga mamma oxh hon kommer och hämtar mig. :-) då slipper jag trängas på bussen. hihi.
Ha de

Av Rosita jakobsson - 19 september 2012 20:19

Idag var vi med skolanbpå boda borg :-) riktigt riktigt kul faktist. fattar inte att der var typ 10-11 år sen jag var där sist. haha
efter boda borg så följde jag camilla hem då morsan och crille bjöd på hamburgare. hihu. mums.
sen blev det panik hem då jag hade en försäljning på fb oxh den som van skulle komma ikväll. tack och lov så han jag hem. phu.

nu är bosse på affären och köper lite saker. inklusive godis. haha. måate ju unna sig lite efter man hållt igång hela dagen :-P
Ha de

Av Rosita jakobsson - 18 september 2012 23:55

Jag orkar snart ibte mer. den här förkylningen tar kål på mig! ena dan mår man bra och den andra dan har man feber och det känns som huvet är uppstoppat med bommul. haha
jaja. duggan gick då bra idag :-) ska bli kul att få veta hur många rätt man fick.

i morgon blir det en lite anorlunda skoldag då vi ska tillbringa dagen på boda borg :-) hoppas bara jag mår lite bättre imorgon.
Det känns lite som att jag bara klagar i min blogg. haha. det händer tyvärr inte så spännande saker alla dagar. det mesta går på rutin, tråkigt nog.
men nu ska jag sova så jag orkat med imorgon. natti natti

Av Rosita jakobsson - 17 september 2012 21:51

Äntligen hemma. känns att jag pluggat från ca 8 i morse till nyss. jag och camilla kom på att vi hade dugga ( förprov) på kemin i morgon så det blev att råplugga nåra timmar. haha. Får se hur det går i morgon. nu ska jag ta det lugnt oxh kanske ta mig en nattmacka innan jag pluggar sv läxa. :'( tar det aldrig slut? kanske inte. men jag har ju själv valt skola så jag får ta det som det kommer.
Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards