Alla inlägg under oktober 2011

Av Rosita jakobsson - 20 oktober 2011 09:11

Idag så ska jag och morsan fara på stan och köpa en födelsedagspresent åt bosse :-)

Jag hoppas han blir nöjd men annars får han väl lämna tillbaka den.


Förvirrad det är vad jag är just nu. Jag skulle vara med Carmen igår men hon mådde inte bra så det blev inget. Sen vid midnatt så fick jag en massa konstiga sms från henne. Jag fattar inget. haha. kankse hon busar. Jag får försöka få tag på henne idag. hahha


Nu har jag iaf lämnat felicia på dagis. Det ska bli kul att höra hur det gått med glasögonen idag. Hon fick ju dom så sent igår så hon har ju inte riktigt hunnit vänja sig. Men det verkar gå rätt bra ändå :-)


ha de

Av Rosita jakobsson - 19 oktober 2011 19:00

Jag glömde såklart bilderna på Felicia :-) visst e hon söt. SEr så lillgammal ut.



   

Av Rosita jakobsson - 19 oktober 2011 18:53

Idag har Felicia äntligen fått sina glasögon. Jag tyckte dom strulade lite och det tog verkligen tid men men.


Annars har det varit en helt vanlig dag. När jag gick till dagis med Felicia så ringde min bror och sa att han, camilla och morsan skulle komma förbi på kaffe. Jag som hade tänkt vila. haha

Vi satt alla 4 och hostade ikapp och höll på att skratta ihjäl oss när vi såg på nån som heter Big Steve som är i skellefteå. Han är från England och utforskar olika länder.Sska kanske sätta ut en länk på fb. Vi får se. Jävligt kul va det iaf.


I morgon så ska jag och morsan iväg på stan. Bosse fyller ju år på lördag så jag ska köpa en sak till honom. Självklart kan jag inte skriva vad här, men jag berättar det sen. Det blir också att fara förbi artic gem och kolla. Jag fick ju ett presentkort dit när jag fyllde år. haha det var i mars. så det är nog på tiden nu :-)


Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta tycka synd om mig själv. haha   host host snörlvel.

Av Rosita jakobsson - 14 oktober 2011 12:38

Felicia väckte mig och Bosse ca 3 inatt. Men somnade tack o lov om rätt fort :-)

Sen vid halv 7 så vaknade hon igen men då fick hon komma upp.


Jag och Felicia åt frukost och lekte lite men när klockan var 8 så ringde jag Carmen.

Vi gick dit och satt och pratade en stund. Felicia var dock inte på sitt bästa humör då hon fortfarande var lite hungrig.


Vi bestämde oss för att fara till frasses för att äta lunch och efter det var det dags att gå hem och sova.


Nu sover felicia och jag tar det lungt. Jag hade lite problem med datorn men fixade det helt själv. haha Är nog lite stolt ändå. haha


Ikväll när Felicia somnat så blir det att fara till morsan för spelkväll. Det ska bli kul. Vi får se vilka som kommer.

Jag kommer nog att sova där till imorgon då Bosse ska iväg då. Det ska bli härligt med sovmorgon :-)


ha de :-)

Ovido - Quiz & Flashcards