Alla inlägg under juli 2014

Av Rosita jakobsson - 8 juli 2014 23:40

Jag är såå stolt över mig själv idag :-)
Under träningens gång har jag satt upp vissa mål och speciellt med joggningen.
Eftersom jag har varit så stor så har jag inte kunnat jogga mycket eftersom jag fått ont då men nu...
Jag har ÄNTLIGEN nått mitt första delmål på 1 km. Jag joggade i 10.20 min. Utan att stanna!
I början så klarade jag inte ens att springa 1 min så jag är helnöjd just nu :-) :-)

Av Rosita jakobsson - 4 juli 2014 20:36

Nu har jag börjat springa igen. Det är hur härligt som helst även om jag bara orkar springa ca 550 meter utan att stanna just nu. Haha. Men jag har en plan...... hehe mitt mål är 5 km o det ska jag klara av. Skam den som ger sig. I början så klarade jag knappt springa en minut så det har ju gått åt rätt håll iaf :-) nu ska jag se film efter dagens träningspass ute med morsan :-)

Skapa flashcards