Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 25 augusti 2015 18:00

Nu har jag lugnat ner mig o kommit hem ifrån handlingen. Felicia var skitglad när jag kom och jag fick veta att det inte dröjde länge efter jag hade gått innan allt var som vanligt :-) härligt att höra. Men vi pratade med fröken så hon vet vad som gäller i fortsättningen när felicia blir som hon blir.

Jag hade tänkt fara till morsan ikväll men då jag fått så ont i huvet av att gråta halva dan så blir det inget. Istället stannar jag hemma och tar en lugn familjekväll :-)

Gulliplutten min :-)

Av Rosita jakobsson - 25 augusti 2015 10:04

Sitter nu hemma och försöker ta det lugnt. Det var riktigt jobbigt att lämna felicia på skolan idag då hon har extrem seperationsångest :-(. Man känner sig som en dålig mamma som "tvingar" henne att gå skola. Tyvärr så är ju detta något som alla måste göra. Men att förklara allt på ett bra sätt verkar inte funka. Får bara hoppas att det går bättre med tiden. När jag ska hämta henne så ska jag ta ett allvarligt snack med hennes fröken om hur dom kan hjälpa mig att hjälpa felicia. Kanske dom förstår snart.

Sen ska vi bara ta det lungt idag. Ska nog fara och handla. Är så sugen på vissa maträtter ja inte har ätit på länge. Haha. Kanske ska försöka laga nått som felicia kan hjälpa till med. För att få henne att känna sig stor o duktig :-)

Ovido - Quiz & Flashcards