Alla inlägg under oktober 2021

Av Rosita jakobsson - 11 oktober 2021 17:04

Ka som sagt är det mycket just nu. Bara idag så har jag först haft möte med LSS ang korttids för felicia. Sen direkt efter blev det tandläkaren. Inga hål nu heller hihi. Så nu på väg hem igen då jag ska direkt till gymmet med brorsan. Efter det blir det sen middag o dusch.
Fått veta att jag ska få jobba 11-19.30 tis. On och tors. Sen typ nästa helg. Så några tider än så länge. Jobbade även helgen som varit. Lite nervöst va de ändå då dom helt bytt kassasystem. Men gick bra när jag hade lärt mig var knapparna var haha.
Förhoppningsvis så kommer jag in helt på det nya då jag ska jobba så pass nu. Hoppas bara dom fixar erbetsgivarintyget jag behöver för tiden som varit. Till akassan.
Men nu e jag framme.
Gymmet here I come

Av Rosita jakobsson - 2 oktober 2021 17:08

Fick veta häromdagen att jag ska få fortsätta jobba med dom nya ägarna på gamla jobbet. Hihi. Blir kanske inte så ofta men går det bra för dom så finns ju möjligheten till mer tid. Jag är förhoppningsfull iaf. Roligt att få meddelande från chefen att dom gärna ville ha kvar mig för att dom trivdes så bra med mig jag blev typ jätteglad.

Sen till nu. Är I stugan nu i helgen. Vi har inte gjort så mycket men det kan behövas ibland oxå. Annars brukar vi jobba hårt varje gång vi är här.

Grillat kött till middag på fredag. Mums

Lite dålig bild men pannacotta med vit choklad och hallon. Vi tog den nog lite för tidigt. Den hade inte hunnit stelna helt än. Men gott ändå. Vi lät resten stå till idag ( lördag) så den blir nog bättre.

Foliegrillad lax och potatis med dill och romsås till middag. Bilden e tagen från förra helgen men det är samma visa nu. Många som tyckte det va så gott. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards