Alla inlägg under juli 2016

Av Rosita jakobsson - 29 juli 2016 08:47

När det inte många dagar kvar till flytt :-) det har varit så fruktansvärt intensivt hela veckan att jag skulle helst bara vilja sova hela tiden. Men nu är mycket gjort iaf. Idag blir det spring på stan och solbacken igen. Börjar faktiskt bli en aning less. Haha. Men det är värt det i slutändan. Det gäller bara att fokusera på målet :-).
Vi har även varit på Ikea i Umeå. Riktigt stort var det. Och alla andra affärer omkring va rätt skoj även om man inte han med allt. Efter det så kom vi bara hem, packade och for vidare till norrlångträsk. Det var oxå riktigt skoj förutom alla förbannade myggbett och bromsbett jag fick när jag o brorsan va o plocka hjortron. Nästan hela högra överarmen är fortfarande svullen. Knappast ett myggbett där. Haha. Och idag så kliar det nå fruktansvärt över hela kroppen :-( provat en allergitablett så hoppas jag mår bättre snart. Efter frukost så blir det o fara köpa täcke sen ner på stan och fixa annat.

Av Rosita jakobsson - 21 juli 2016 09:43

Ja vad säger man? Jag känner mig som en zombie. Haha. Fast jag fått sova rätt länge några dar i rad så e jag helt slut. Det är en hel del som snurrar i huvet . Sen väntar jag på ett brev men posten verkar veta att jag väntar för jag har inte ens fått reklam på 2 dar haha. Men den som väntar på nått gott........eller hur?
Skulle ta tag i packningen igår kväll oxå då jag har så fruktansvärt mycket att görs. Gick dock inte allt för super då jag fick till en låda......med böcker. Hahha haha. Bättre än inget kanske ;-).
Idag hoppas jag att jag får mer gjort. Om jag kan vakna nån gång då vill säga :-/. Suck, typ 11 dar kvar o håller på att bli dement.
Vill att saker händer nu men får inte tid över att göra nått. Idag ska morsan hit oxå. Vi ska kolla brevlådan var 5 :de sekund. Hahahah

Av Rosita jakobsson - 12 juli 2016 09:56

Jag har varit riktigt dålig på att blogga den senaste tiden. Det har helt enkelt varit för mycket att tänka på. Jag kommer flytta snart så det är en hel del att tänka på :-). Igår var jag, morsan och felicia på stan o rännde i flera timmar. Dock så sov vi väldigt bra på kvällen. Hahah. Idag blir det också spännande då möblerna jag fixat har kommit . Hihi. Spännande. Dock så blir det inte lika spännande att försöka montera ihop allt. Men det lär nog gå bra bara man fixar lite tålamod först. Sen ska jag även fixa en sak med brorsan idag då vi har gjort en Youtube kanal. Ska försöka sätta in en till video idag. Så det blir fullt upp, som vanligt. Skulle faktiskt vilja bara sitta o ta det lungt en hel dag men jag får vila sen när allt e klart :-)

Ovido - Quiz & Flashcards