Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 26 augusti 2015 20:02

Idag gick det jättebra att lämna felicia :-). Det syns på henne att hon är ganska stolt över att ha börjat skolan och känner sig stor :-).
Jag har nyss laggt lilltjompa och funderar nu på att träna. Jag kör ju intervaller nu och började fundera lite. Jag springer just nu hemma, på löpband. Då behöver inte kroppen jobba på samma sätt som vid uteträning. Ute får jag ofta träningsvärk i ben, mage och rumpa :-). Men hemma känner jag bara av konditionen....inte att musklerna får jobba. Så jag skulle vilja fara ut o prova intervaller. Självklart så började det dock regna just när ja tänkte det. haha
Kanske det slutar regna snart.
Annars kör ja innomhus igen den här gången. Vi får se :-)

Morsan har beatällt en bok som vi båda ville ha. Serien Ghost Whisperer är baserad på en kvinna som heter Mary Ann någonting.
;-). Boken handlar om hennes gåva att kommunicera med jordbunda andar. Dock så fanns bara boken på engelska. Jag har dock inga problem med det men morsan har problem med några ord då det fanns en del udda ord i boken. Så nu får jag göra något jag älskar....översätta till svenska. Samtidigt som jag läser en skitspännande bok :-)

Boken jag översätter.

Ovido - Quiz & Flashcards