Alla inlägg under mars 2014

Av Rosita jakobsson - 6 mars 2014 00:17

Ja. Man skriver ju inte varje dag så jag dår försöka tänka tullbaka lite :-)
I söndags så for jag,bosse,felicia oxh morsan iväg till leos lekland där vi träffade vänner och drack kaffe :-) Tillomed vi vuxna lekte lite. Hihi. Man känner sig rätt gammal efter en dag på leos. Speciellt om man kklättrat runt själv. Haha. Att barnen orkar! Haha
Sen har det inte hänt så himla mycket nu i veckan. Felicia har sportlov och vi har lekt eb hel del. Hon fick en liten surfplatta av mormor i tidig födelsedagspresent så nu kanske jag får ha min telefon ifred. Nog för att hon helst skulle vilja sitta vid surfplattan hela dagarna nu. Men jag får som påminna henne att den kommer att vara kvar dagen efter oxå :-)

Jag försöker även få lite städning gjord nu.på dagarna men de e lättare sagt än gjort med en dotter som förföljer mig hela tiden. Om man bara fick henne att hjälpa till mer med städningen, men hon vill bara leka mamma,pappa,barn :-)) sötisen.
Jag får städa lite i taget. Lite varje dag. Sålänge jag hinner klart till på lördag då alla kommer. Jag fyller 30 på lördag!! Fatta!! Haha. Börjar kännas nu att tiden drar iväg. Suck va fort det går. Tycker de känns som igår jag va 23 och träffade bosse :-).
Ska dock bli en kul dag :-). Jag sa till bosse att jag krävde sovmorgon oxå. Thihi. För en gångs skull vill jag kunna ta det lite lungt när jag fyller år. Annars så e det jag som springer omkring o fixar de mesta. Men på lördag ska jag bli upppassad ha bosse sagt :-) härligt ??.
men nu är det sängen som väntar. Felicia har en dålig vana att vakna i ottan, pigg som en mört :-) gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards