Alla inlägg under juni 2021

Av Rosita jakobsson - 29 juni 2021 12:11

Nu sitter jag på lunchrasten på jobbet. Just ätit och nu slappar jag bara. Ca 15 min kvar sen full rulle. Jag jobbar kväll så det ska bli spännande o se hur mycket eller lite folk som kommer. Det brukar vara lungt men nu har ju folk semester oxå. Jaja...vi får se.

Jobbar till 19.30 och sen ska jag direkt iväg o handla. Känns lite drygt om jag ska vara helt ärlig. Men mat måste man ju ha och jobbar man så får man väl fixa det på kvällen.

Nä nu ska jag kolla lite annat de sista minuterna jag har innan jag ska jobba.
Ha det bra alla ?

Av Rosita jakobsson - 28 juni 2021 14:01

I helgen var vi i borgsjö. Jag . Mamma och brorsan. Vi hyrde byastugan och bodde där tors-sön.

Det blev fiske....många gånger. Och äta ute på åsele pizzeria. Blev även o fara till badplatsen och simmade. Väldigt varmt I vattnet hihi. Till och med mona doppade sig. Coolt. Gjorde upp en brasa och fixade lite kaffe.

Vi fick även en massa fina fiskar. Id och brax . Abborre är ju självklart hahah. Men fy fan va mygg o flygfän!!! ?

Sen kom vi hem på söndag. Packade upp o återhämtade oss.
Nu på måndag så for jag felicia o mona till umeå lassarett en stund. Så nu sitter vi i bussen hem igen. Jag pratar med carmen i mobilen samtidigt som jag bloggar. Det va hon som sa åt mig att blogga.......är du nöjd nu? ??
Så lite bilder från åsele

Byastugan där vi bodde

Här låg jag i soffan och mona i sängen.

Midsommar till ära

Jordgubbsslush mums

Här inne låg crille

Ovido - Quiz & Flashcards