Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 19 augusti 2015 21:51

Nu har jag provat på intervaller igen. Jag trodde faktiskt att det skulle kännas värre men det gick bra. Så härligt att känna kroppen jobba igen. Jag kör ett program som heter "couch to 5k" via en app. Första veckan ska man köra tre pass och jogga 1 min, gå 1,5 min osv i 20 min. Så nu skulle jag prova på inför start måndag :-). Ska nog gå bra men jag är lite orolig för veckorna som kommer då det blir mer och mer joggning. Men förhoppningsvis vänjer sig kroppen.
Nu ska jag snart duscha ( svetten rinner nanting haha) sen ska jag ringa upp Carmen och äta lite "godis".

Om ni inte märkt det än så har jag nu gjort 2 kategorier till. Träning och böcker. Så jag kommer att lägga vissa inlägg under rätt kategori.

Mitt godis. Hehe

Av Rosita jakobsson - 19 augusti 2015 11:58

Oj vad jag är stolt mamma idag. Jag lämnade Felicia ensam på skolan idag. Jag var ganska orolig men det gick såå himla bra :-) Felicia är så duktig och glad. Jag tror att hon var väldigt nervös över att börja skolan men när hon såg hur kul det var så blev hon en helt annan tjej :-) en superglad tjej :-)

Ovido - Quiz & Flashcards