Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 5 augusti 2015 13:58

Nu har vi varit på stan. Dom sa dock att vi skullle beställa hem böcker som dom kan sälja i bokhandeln. Tyvärr skumme det innebära att jag mpste beställa hem och stå för böcker som totalt kostar ca 3000 kronor. Sen finns ingen garanti att jag får dom sålda. Så det blir nog inte av :-(

Dock så finns ju boken att köpa på många ställen på internet så det får duga. Nu kommer den ju även snart som e-bok.

Av Rosita jakobsson - 5 augusti 2015 12:43

Just nu är jag och Felicia hos mormor och hjälper henne att baka inför kvartersgårdens cafee. Sen blir det lunch och sen ner på stan. Vi ska fara till bokia och fråga om de vill sälja våra böcker :-) hoppas allt går bra.

Igår fick jag ett brev angående att min bok kommer ut som e-bok vilken dag som helst :-D. Det blir perfekt för dom som tycker att boken är för dyr eftersom e-boken bara kostar 75 kr

Ovido - Quiz & Flashcards