Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 6 augusti 2015 20:21

Nu har lillgumman somnat och det är lungt omkring mig. Jag mår mycket bättre nu :-)
Nu ska jag nog skriva lite på nya boken och sen försöka se en bra film ( om ni har bra skräckfilms ideer så får ni gärna kommentera) jag har svårt att komma på fulmer ja inte sett än :-)

Av Rosita jakobsson - 6 augusti 2015 16:57

Fortsatt bak o stress idag. Allt verkar gå fel idag och stressen bara ökar på grund av det. Nu när jag ändå är så lättiriterad så passar jag på att bli förbannad lver att min e bok har kommit typ överallt men på play butiken där jag vill se den så lyser den med sin frånvaro. Suck. Kanske den kommer om några dagar men jag är så otålig just nu. Mår nästan illa av stressen och vill helst bara låsa in mig på ett rum o va ifred :-(

Ovido - Quiz & Flashcards