Alla inlägg under juni 2014

Av Rosita jakobsson - 26 juni 2014 17:19

De senaste dagarna har verkligen varit udda. Tror jag håller på att bli riktigt sjuk. Haha. Det rent flimmrar för ögonen bara jag blir de minsta upprörd plus att magkattarren blåssat upp igen. Inte hjälper det att man har en tjej hemma som aldrig har varit såå trotsig som just nu när mamma inte mår bra. Klassiskt. Haha

Sen har jag de senaste dagarna tänkt fruktansvärt mycket ( kanske förklarar huvudvärken haha) och kommit fram till att jag verkligen saknar vissa människor. Vissa har jag inte sett på många år o vissa ?ommer jag aldrig se igen men tanken på dom finns där. Undrar bara om dom tänker på mig oxå... om dom kommer ihåg mig ens. undrar om jag har haft en stark påverkan på nån som jag träffat nån gång. Själv så tror jag att man möter alla av en anledning. Alla människor jag kännt igenom åren ( bra o dåliga) har i slutändan gjort mig till den jag är. Man lär sig av sina erfarenheter :-) så därför ångrar jag faktist inget i mitt liv. Skulle inte vara den människan jg vore nu isåfall :-).

Som sagt ha jag tänkt mycket. Blir så när man e mycket själv haha.

Skapa flashcards