Alla inlägg under december 2016

Av Rosita jakobsson - 30 december 2016 20:13

Ja just nu försöker jag få gumman att somna medan grannarna lever om som vanligt. Lär bli ännu mer högljutt imorgon kan jag tänka mig:-(

Imorgon är det nyårs. Fattar inte hur fort tiden går. För mig det rätt lugna puckar då jag har Felicia. Morsan ska komma o vi ska ha trevligt iaf :-). Får se om man ser fyrverkerier från den här balkongen:-) nu låter det som grannarna har fullt slagsmål. Haha. Suck.
Det blir tidigt imorgon då det blir handling innan hela skellefteå får för sig att handla. Haha. Sen fixa hemma.
Vad ska ni göra?

Av Rosita jakobsson - 26 december 2016 13:31

Just nu känns allt rätt lungt. Julen är över och det är bara vänta till nyår :-).
Just nu sitter jag och Felicia och ser på tv och myser i soffan :-). Jag känner mig lite nere men det lär väl gå över. Har varit lite mycket de senaste dagarna. Men snart går allt tillbaka till vanliga rutiner.
Funderar på att ta ner julgranen efter nyår eftersom katterna verkar tycka om att bita o slita i den lite för mycket. Haha. Ja ni med katt vet vad jag menar.
God jul o gott nytt år alla :-)

Ovido - Quiz & Flashcards