Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 20 augusti 2015 15:04

AJ. Blev stucken av en skum fluga tidigare idag. Typ kring 10. Nu har hela handen svullnat fast jag fått en allergitablett av svägerskan :-(. Käns som nån slagit mig med en hammare.

Från sidan

Av Rosita jakobsson - 20 augusti 2015 10:47

Det gick inte som planerat idag :-(
Felicia var ju så duktig igår o ville vara själv, så kag trodde verkligen inte det skulle bli nå pr lem idag. Dock så började ju alla skolan idag. Så Felicia blev galet blyg. Hon vulle inte sitta eller glra någonting de andra gjorde utan gömde sig bakom mig . Det var inte så roligt eftersom jag hade planer på morgonen. Dock så har hon inget val på måndag. Då får hon va själv.

I slutet dock så fick dom glass på skolan och det var som hon tinade upp då. Haha. Det va bara det att då var det 30 min kvar så jag stannde kvar. Jag fick då vara med på morgongymnastik utomhus. Haha. Friskis o svettis. De var varmt o jobbigt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards