Alla inlägg under oktober 2016

Av Rosita jakobsson - 6 oktober 2016 10:36

Just nu känns allt riktigt bra :-). Satt o tänkte på skolmötet igår och hur bra det gick. Tycker ändå att vi haft riktigt tir med skolan som gör ett riktigt bra jobb för felicia :-). Och nu efter mötet med arbetsterapeuten så e jag super positiv :-). Visste inte riktigt vad jag skulle säga eller vilken hjälp som fanns men damn vilket bra bemötande. Och massa nya hjälpmedel som kan ghälpa till i vardagen :-). Tror det kommer bli super :-). Så nu kanske man orkar med alla måsten resten av dan. Kan nog leva länge på den positiva känslan jag har nu. Känns som det faktiskt händer saker. Hihi

Av Rosita jakobsson - 6 oktober 2016 07:29

Ja, då e man vaken igen. Börjar känna mig rätt slut även om jag försöker va positiv. Det har varit mycket de senaste dagarna och fortsätter även idag. Efter jag lämnat felicia på skolan så ska jag träffa en arbetsterapeut. För felicias räkning. Men har inte riktigt koll på vad jag ska säga. Min hjärna e lite mos just nu. Haha. Alla möten flyter som ihop lite och jag skulle mest bara vilja sova i 20 tim för att få ordning i skallen.
Hoppas allt går bra så man får sig hem relativt tidigt.

Godmorgon alla

Ovido - Quiz & Flashcards