Alla inlägg under februari 2014

AJ!

Av Rosita jakobsson - 26 februari 2014 21:38

Ja.. man har ju vissa dagar som är bättre än andra. Idag tog morsan och jag bussen upp till maxi och veckohandlade. Tungt men fan va duktig man va tyckte jag. Självklart så missar vi då bussen tillbaka, med ca 2 meter. busschafören såg väl oss inte....surt! jag o morsan orkade då inte stå o vänta en halvtimme på nästa så det blev en promenad hem istället. Kan ju säga att det inte va det roligaste. 2 supertunga påsar var och halka :-(. Trodde mina armar skulle lossna från kroppen. haha. Men de gick iaf :-)


Sen har jag träningsvärk som faan. typ varje kroppsdel gör ont. De är dock rätt skönt men man känner sig som en stel galning haha.

Gick till dagis sen för att hämta Felicia och då snubblar jag över mina egna skor (jo, jag vet att jag är väldigt smidig :-) ). Jag höll min brorsdottter i handen medan jag flög så jag va så rädd att göra henne illa så på nått vänster så lyckas jag vrida kroppen så jag landar på sidan. Då man tycker de e lite pinsamt att ha flyglektioner sådär när folk tittar på så skyndade jag mig upp och log som fan, fnittrandes. När folk frågade hur det gick så krattade jag bara och sa att de gick bra medan jag halvskrek inombords. Man kan väl ändå inte börja böla på dagis. hahaha

  Jag har kännt mig ännu mer stel sen dess och nu har jag mer ont. knät e blått o lite svullet. ryggen lite svullen o blå och de känns som revbena ha blivit intryckta på mig :-(. Suck, att man ska vara så smidig, de e typiskt mig. Jag har klarat mig från att ramla ute även om de har varit blankis men jag drattar omkull inomhus. hahaha.


annars så lever jag då. har huvet fullt med ideer som alla vill komma ut på en gång så jag måste försöka oranisera lite i mitt huvve :-) Vill göra mycket o träffa många men har haft så fullt upp med det ena o det andra så man hinner fan inte, vilket e tråkigt. tänkte jag ska försöka få till o träffa lite folk nu när det blir sportlov :-) men då e väl alla bortresta då. haha.


Nu ska jag ta mig en ipren o sätta mig i soffan en stund innan jag gör natt. Det kommer ju en dag imorn med :-) Det kanske går bättre för mig då :-)

Ovido - Quiz & Flashcards