Alla inlägg under juni 2016

Av Rosita jakobsson - 26 juni 2016 12:19

Ja nu är man på väg hem från Piteå havsbad:-). Vi hade verkligen tur med vädret. Rena rama tropiska hettan. Hihi. Va o badade 2 ggr i havet för att svalka oss.
I år så följde brorsan med familj med och det var riktigt trevligt :-). Blev dock ingen sill då vi kom fram lite sent men det blev mat på Kebab house istället. Riktigt god mat. Mums. Orkar inte skriva så mycket men ska lägga ut lite bilder iaf :-)

Firade Felicias födelsedag igen :-).

Utsikt

På Kebab house. Blev såklart kebabtallrik.

Grill middag :-)

Av Rosita jakobsson - 22 juni 2016 13:11

Idag är det fullt upp med städning och skoj. Felicia fyller 7 år redan :-). Tiden går fort. Sen är en kompis jag inte träffat på ett tag på besök :-) riktigt skoj :-). Nu blir det kaffe och tårta. Mums.

Av Rosita jakobsson - 14 juni 2016 12:48

Nu e jag lite less faktiskt. Jag är fortfarande helt slut. Vaknar varje dag kring 3-4 och har haft mardrömmar varje natt. Blä. Om jag håller på o bli sjuk så skulle jag vilja att det kunde bryta ut. Jag blir typ deppad som fan av att må såhär. Mardrömmarna är sånna där vuxen mardrömmar om närstående som dör o så. Så inga monster. Haha. Men dom lämnar spår efter sig som gör att jag mår typ psykiskt dåligt. Även om jag vet att det bara är drömmar. Det sjuka är att jag brukar ha en mardröm i halvåret som mest. O nu varje kväll. Grr blir less. Ska försöka träna ikväll. Har en tendens att inte kunna tänka så mycket när jag tränar. Haha

Av Rosita jakobsson - 12 juni 2016 21:08

Nu har jag känt såhär i flera dagar :-(. Hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk. Jag har ingen energi alls. Vill bara sova, sova och sova lite till . Ska isäng tidigt ikväll efter ha sovit nästan hela dagen. Imorgon ska Felicia ha avslutning så jag hoppas jag har lite mer ork då :-). Kan inte fatta att tiden går så fort. Felicia blir snart 7 år. Shit asså :-) .
Nu game of thrones sen sängen :-)

Av Rosita jakobsson - 7 juni 2016 17:30

Huvva vad jag är mätt nu. Idag blev det våfflor så nu är man i matkoma ;-). Men gott var det iaf.
Idag va vi på möte på skolan angående Felicias utveckling. Gick rätt bra men man fick lite små aha upplevelser tycker jag . Sen efter det så tog jag det relativt lungt tills det var dags att hämta gumman från skolan. Då for vi till brorsan och hans fru så Felicia fick leka med kusinerna medan jag fick dricka kaffe och ha vuxensnack :-).

Nu har man som sagt intagit en väldigt mättande måltid och ska snart fara till gymmet. Haha. Man får väl se hur den kombinationen går ihop. Hahah. I värsta fall så får jag koncentrera mig på styrketräning ikväll :-).

Ovido - Quiz & Flashcards