Alla inlägg under juli 2013

Av Rosita jakobsson - 21 juli 2013 12:06

igår var morsan här o vi hade en heldag tillsammans :-). Jag lagade middag o sen blev det efterrätt. riktigt mumsigt blev det :-).
sen på kvällen så skulle vi se en skräckfilm men den va nu då rätt skum. så det blev en annan. RIKTIGT bra film. Dark skies. rekomenderas STARKT.

Sen har ju felucia blivit blöjfri på natten :-) dock har det bara gått tre nätter men det går superbra. Det har inte hänt en ända olycka:-)
och i går kväll vaknade hon mitt i natten, då trodde jag att nått hade hänt men nej hon hade helt enkelt vaknat av att hon varit kissnödig. så hon gick till mig o sa att hon behövde gå på toa :-) min lilla tjej har blivit stor :-)

Av Rosita jakobsson - 19 juli 2013 14:17

Nu är vi i Norrlångträsk igen :-).
blev grillad hamburgare till lunch medan barnen hoppade i studsmattan och lekte. Det började doxk störtregna helt plötsligt så vi han just äta sen springa in. Hoppas solen tittar fram igen start. :-)

Av Rosita jakobsson - 6 juli 2013 22:17

idag har familjen jakobssob haft full rulle :-)
Först for vi till tuvagården och fikade o lekte. sen blev det bad i varuträsk :-)
Nu på.kvällen blev det långprimenad.med.morsan o moster :-) . Riktigt härligt. nu har jag nyss.ätit en.sn lunch o ser lost. hih

Av Rosita jakobsson - 2 juli 2013 13:38

Nu är.vi på väg hem från Norrlångträsk. Det har varit riktigt trevligt. :-)
I söndags när vi kom så for vi allihopa o badade i hundtjärn. Det var 22 grader i vattnet och riktigt skönt :-).
Sen på kvällen tog vi bara det lungt och pratade o hadde kul ihop.

I går så va det rätt dåligt väder så det blev inge bad ,däremot blev det mask race och bus med barnen :-) . På kvällen turades vi om att fiska. Gissa vem som som vnligt fick största abborren . hehe.

Och idag har det då regnat hela morgonen :-( men nu då vi är på väg hem så kommer sjäkvklart solen fram. hah typiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards