Alla inlägg under september 2021

Av Rosita jakobsson - 29 september 2021 20:10

Idag när jag kom hem från jobbet så bröt jag ihop. Detta var min allra sista dag på mitt jobb. Så himla sorgligt efter ca 5 år. Hoppas jag hittar ett annat jobb snart. Så jag får en anledning att göra nått på dagarna.

Av Rosita jakobsson - 14 september 2021 19:38

Nu jävlar. Allt är åt fanders o på råga på allt så dör min tv. Suck. Så fick skrapa ihop pengar som jag inte har till att köpa en ny. Grr. Men jaja.

Nya blev en 65 tum. Men jag e sur som en citron nu.

Lite skillnad haha

Av Rosita jakobsson - 2 september 2021 21:20

Glömde ju berätta att jag ven idag fått min första vaccindos. De va på tiden.

Av Rosita jakobsson - 2 september 2021 21:19

Ja idag har det varit en hektisk dag.
Först på morgonen så skulle jag försöka få iväg felicia till skolan. Det gick inge bra. Vi kom ända till stan o där strejkade hon totalt. Hon känner sig sjuk..mmm.....vi får se. Men det blev iaf att vända hem tillslut.

Sen har jag nu ikväll skaffat mig en ny tatuering. Den är fortfarande inplastad så ni får se bild sen. Riktigt nöjd.

O nu är jag påväg till stugan. Armen svider en del haha. Blir o ta det lungt ikväll då det blir så sent. Får se vad man hittar på imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards