Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Rosita jakobsson - 11 augusti 2015 22:15

Ja, då har man kommit hem från ännu en skrivkväll. Skrev för hand ikväll och har därför ont i hela handen. Har en tendens att spänna handen när jag skriver för hand. Hhaha. Så nu har jag ont i handen o hjärnan går på högvarv. Jag undrar om jag lät kapitlet bli för långt, om jag avslutade bra och om jag ska ändra hela fortsättningen på grund av händelser i boken som jag inte förutsåg. Men jag tror att jag fått kläm på det. De får väl framtiden utvisa. Nästa gång jag skriver kanske andra saker kommer till ytan som gör att de blir fler ändringar i planeringen :-) men det är också det som gör det spännande. Jag har en plan att gå efter men sen avviker jag ofta ifrån den. :-D
Men det blev i alla fall 8 sidor ikväll. Tanke på hur kort tid jag skrev så måste jag faktist känna mig nöjd. De bara flödade ikväll :-)

Ovido - Quiz & Flashcards