Alla inlägg under januari 2012

Av Rosita jakobsson - 9 januari 2012 22:42

Hade kunnat mått bättre. ville så gärna vara frisk nu första veckan i skolan. idag gick det rellativt bra förutom att jag inte vågade ätaföränn jag kom hem. :-( det räcker att jag äter en halv varmkorv så börjar magsjukan bådavägarna. jag borde inte vara i skolan men va fan.! grr vad ska jag göra? Det är så mycket info första veckan och vill inte vara utbölingen som är sjuk första veckan. jaja jag får ta en dag itaget. ha det bra alla och klä er ordentligt

Av Rosita jakobsson - 6 januari 2012 21:27

Nu har jag skaffat en ny mobil. Jag hoppas det gör att jag kommer att blogga oftare. hihi kan ju blogga via mobilen nu så det blir nog roligare. jag börjar skola på måndag så så kanske jag bloggar på håltimmarna. ända nackdelen är att det kan.bli svårt att komma åt rätt bokstav på mobilen så det kan hända att jag stavar fel ibland. men så får det bli :-) hur som helst så mår jag inte bra just nu. blä. vet inte varför men det kan säkert bero på dålig sömn. tack o lov så somnade felicia i tid ikväll. funderar på att lägga mig tidigare så man får ta igen sig lite. Om jag bara kan slita mig från att leka med mobilen. haha.God natt

Ovido - Quiz & Flashcards