Alla inlägg under maj 2018

Av Rosita jakobsson - 27 maj 2018 14:39

Idag har vi varit på tivoli. Bosse var där igår med felicia. Jag jobbade Men jag ville oxå följa så det blev en till dag idag :-).
Det blev många karuseller och jag åkte oxå några. Det va ett tag sen så det va skoj. Det var även varm o skönt. Så en bra dag :-).
Tog lite bilder oxå.
Nu ska jag andas ut några minuter innan Felicia kommer. Då lär det bli full rulle igen Haha.

Av Rosita jakobsson - 25 maj 2018 15:18

Ja nu ska man ju absolut inte klaga. Men hade jag varit ledig idag så hade det nog varit mer Nice. Har jobbat och jag kan säga att det INTE va svalt i diskrummet. Eller nån annan stanns i restaurangen. Såg verkligen fram emot att få komma utomhus till den friska luften. När jag öppnade dörren så va det dock som att gå in i en vägg. På råga på allt så är det typ vindstilla. Hahaha

Men så fort jag kommer hem så ska jag följa och köra en massa barn till stugan. Sen när vi kommer hem så blir det middag. Sen får jag äntligen fara hem. Ska ringa carmen oxå men tror fan jag måste duscha först. Annars så lör jag svimma mitt i samtalet :-D

Av Rosita jakobsson - 22 maj 2018 13:29

Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge. Passar på nu när jag är ledig några dagar :-). Men tyvärr så måste jag trolla bort disken då den inte verkar vilja försvinna själv :-(

Annars så kliar hela jag. Var i stugan i helgen och fick en massa myggbett som är jättejobbig. Brukar vara extra jobbigt med dom första. Kanske ska ta o hitta nån salva.

Från och med nästa månad så ska jag få gå upp i tid på jobbet oxå :-). Det ska bli skoj. Blir helt andra rutiner på jobbet jämfört med nu. Ska få jobba eftermiddag oxå så får stänga. Är lite nervös för saker jag inte riktigt kan än men det blir nog bra bara man kommer in i det :-)

Ovido - Quiz & Flashcards