Alla inlägg under oktober 2012

???

Av Rosita jakobsson - 23 oktober 2012 15:55

jag undrar hur jag mår igentligen? haha. idag är jag lika trött som igår pluss att jag har en HEMSK huvudvärt. är det bara stress? eller håller jag på att bli sjuk? jaja jag ska då försöka fara tull skolan i veckan då vi är lediga nästa vecka. får vila då :-)

När jag slutade de skolan idag så for kag förbi Staans körskola oxh skrev in mig. nu får ni hålla koll åå vägarna för nu kommer jah. Mouahaha

Av Rosita jakobsson - 22 oktober 2012 14:37

Jag har typ aldrig varit med om dess like. jag är såå trött att det känns som jag ska svimma. jag se seriöst dubbelt och är i koma. på råga på så har det varit mestadels självstudier hela dan från halv tio till halv fyra. jag har en enda lektion, i slutet på dan som känns vettig :-( hade jag bara haft körkort hade jah farit hem.men det tar ca en timme med buss och då kan jsg liks gärns vänta till bosse hämtar mig 20 över 4. SUCK.

kul

Av Rosita jakobsson - 21 oktober 2012 00:25

Nu väntar äntligen sängen efter en hektisk dag. först for vi och handlade, sen blev det att fara och bowla :-) det var riktigt kul även om det inte gick så bra. haha. efter det så var alla hungruiga så det blev smörgåstårta. lite senare blev det en gooooood middag bestående av köttfärsbiffar med contadouost och klyftpotstis. efterrätt blev prinssestårta. sen kunde ingen andas. haha.
På kvällen blev det charader och sen satt vi och snackade ett tag. men det blev en relativ tidig kväll på grund av en sak.men trevligt blev det ändå och jag är då riktigt mätt. hihihu. lägger ut lite bilder från idag. natti nstti

kul

Av Rosita jakobsson - 21 oktober 2012 00:25

Nu väntar äntligen sängen efter en hektisk dag. först for vi och handlade, sen blev det att fara och bowla :-) det var riktigt kul även om det inte gick så bra. haha. efter det så var alla hungruiga så det blev smörgåstårta. lite senare blev det en gooooood middag bestående av köttfärsbiffar med contadouost och klyftpotstis. efterrätt blev prinssestårta. sen kunde ingen andas. haha.
På kvällen blev det charader och sen satt vi och snackade ett tag. men det blev en relativ tidig kväll på grund av en sak.men trevligt blev det ändå och jag är då riktigt mätt. hihihu. lägger ut lite bilder från idag. natti nstti

kul

Av Rosita jakobsson - 21 oktober 2012 00:25

Nu väntar äntligen sängen efter en hektisk dag. först for vi och handlade, sen blev det att fara och bowla :-) det var riktigt kul även om det inte gick så bra. haha. efter det så var alla hungruiga så det blev smörgåstårta. lite senare blev det en gooooood middag bestående av köttfärsbiffar med contadouost och klyftpotstis. efterrätt blev prinssestårta. sen kunde ingen andas. haha.
På kvällen blev det charader och sen satt vi och snackade ett tag. men det blev en relativ tidig kväll på grund av en sak.men trevligt blev det ändå och jag är då riktigt mätt. hihihu. lägger ut lite bilder från idag. natti nstti

Av Rosita jakobsson - 17 oktober 2012 00:17

Nu ligger jag och ska snart sova. Tänkte bara slänga in ett inlägg först. Det blir dock inga bilder då av nån anledning det är helt svart på displayen när jag tar kort. Tar med andra ord kort i blindo. haha.
idag har det snöat nästan hela dan. Det är fortfararande vitt ute men vi får se hur länge det håller i sig.
När jag stod och väntade på bussen hem idag så var Carmen så snäll att hon hämtade mig och körde mig hem där vi drack lite kaffe och tittade på snön. Efter det var det dags för mig att hämta Felicia på dagis. Där fick jag veta att hon kissat på toan. hihi. Duktiga tjejen. Hemma kan hon vsra blöjfri helt men hon har än så länge vägrat stortoan pluss toa och potta på dagis. Har nog Camilla att tacka för framsteget :-) Tack gumman. :-)

Nu på kvällen kom morsan och min bror förbi för att berätta hur det gick på körskolan för Crille. Han var visst jätteduktig brecis som jag trodde.;-)
Jag ska oxå skriva in nig på körskolan nu på tis. Dock ska jag vänta ca två veckor på körningen så jag får öva lite hemma först. Men det ska bli skitspännande. Dock är jag jävligt nervös men man går ju dit förr att lära. Får inte ha för stora krav på mig själv redan från början.bhah

Nä, nu måste jag verkligen sova. Karln har redan börjat snarka bredvid mig. hahs......God natt.

Av Rosita jakobsson - 17 oktober 2012 00:16

Nu ligger jag och ska snart sova. Tänkte bara slänga in ett inlägg först. Det blir dock inga bilder då av nån anledning det är helt svart på displayen när jag tar kort. Tar med andra ord kort i blindo. haha.
idag har det snöat nästan hela dan. Det är fortfararande vitt ute men vi får se hur länge det håller i sig.
När jag stod och väntade på bussen hem idag så var Carmen så snäll att hon hämtade mig och körde mig hem där vi drack lite kaffe och tittade på snön. Efter det var det dags för mig att hämta Felicia på dagis. Där fick jag veta att hon kissat på toan. hihi. Duktiga tjejen. Hemma kan hon vsra blöjfri helt men hon har än så länge vägrat stortoan pluss toa och potta på dagis. Har nog Camilla att tacka för framsteget :-) Tack gumman. :-)

Nu på kvällen kom morsan och min bror förbi för att berätta hur det gick på körskolan för Crille. Han var visst jätteduktig brecis som jag trodde.;-)
Jag ska oxå skriva in nig på körskolan nu på tis. Dock ska jag vänta ca två veckor på körningen så jag får öva lite hemma först. Men det ska bli skitspännande. Dock är jag jävligt nervös men man går ju dit förr att lära. Får inte ha för stora krav på mig själv redan från början.bhah

Nä, nu måste jag verkligen sova. Karln har redan börjat snarka bredvid mig. hahs......God natt.

Av Rosita jakobsson - 17 oktober 2012 00:15

Nu ligger jag och ska snart sova. Tänkte bara slänga in ett inlägg först. Det blir dock inga bilder då av nån anledning det är helt svart på displayen när jag tar kort. Tar med andra ord kort i blindo. haha.
idag har det snöat nästan hela dan. Det är fortfararande vitt ute men vi får se hur länge det håller i sig.
När jag stod och väntade på bussen hem idag så var Carmen så snäll att hon hämtade mig och körde mig hem där vi drack lite kaffe och tittade på snön. Efter det var det dags för mig att hämta Felicia på dagis. Där fick jag veta att hon kissat på toan. hihi. Duktiga tjejen. Hemma kan hon vsra blöjfri helt men hon har än så länge vägrat stortoan pluss toa och potta på dagis. Har nog Camilla att tacka för framsteget :-) Tack gumman. :-)

Nu på kvällen kom morsan och min bror förbi för att berätta hur det gick på körskolan för Crille. Han var visst jätteduktig brecis som jag trodde.;-)
Jag ska oxå skriva in nig på körskolan nu på tis. Dock ska jag vänta ca två veckor på körningen så jag får öva lite hemma först. Men det ska bli skitspännande. Dock är jag jävligt nervös men man går ju dit förr att lära. Får inte ha för stora krav på mig själv redan från början.bhah

Nä, nu måste jag verkligen sova. Karln har redan börjat snarka bredvid mig. hahs......God natt.

Ovido - Quiz & Flashcards