Alla inlägg under augusti 2013

Av Rosita jakobsson - 26 augusti 2013 10:46

Just nu sitter jag hos morsan och ser på förhäxad. Har just gått/joggat en timme på bandet :-) det blev riktigt svettigt. hihi.
Jag ska nog bara ta det lungt ett tag nu till jag ska hämta Felicia klockan två. Sen ikväll blir det en timmes promenad :-) . Man får passa på medan solen finns. :-)

Av Rosita jakobsson - 25 augusti 2013 23:56

Hej :-) Helgen har varit riktigt skoj.även om den har varit fullproppad. Igår så for jag,bosse och Felicia till.leos lekland med min bror och hans familj :-) riktigt skoj va det. Barnen tyckte nog det med. haha.
Efter leos så for Jag, bosse o felicia till bosses föräldrar o firade dom då de fyllir år snart båda två :-)
Det blev dock väldigt mycket gott man stoppade i sig. Tur att man tränar. haha

Idag har vi oxå haft fullt upp. Först så blev det städning och solbacken. Felicia behövde nya galonisar då hon växer så fort :-). Sen så for vi till min mor och tränade på hennes nya promenadband. Efter det blev det middag. kycklingpasta...mums.

Sen när vi kom hem så gick jag o felicia o duschade medan bosse satte på kaffe. Vi har fått nya grannar så dom kom förbi på kaffe :-). riktigt trevligt.

Nu blir det dock o sova då jag ska träna direkt efter jag lämnat tösen imorn :-) natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards