Alla inlägg under februari 2017

Aj

Av Rosita jakobsson - 26 februari 2017 18:29

Ja då e man barnlediga i veckan. Ska bli avslappnande. Haha. Älskar Felicia men det är samtidigt roligt att få lite egentid oxå :-).

Ska från och med nästa vecka jobba mån - fre. Så det ska bli skoj. Då är jag uppe i 50 procent. Sen får man se hur allt går senare ;-).
Sen i torsdags så fick jag rätt ont i magen. Trodde det berodde på stress då jag slängde i mig maten på 5 min o struntade i resten av rasten. Började jobba direkt. Mycket att göra o ingen ro i kroppen och sitta o bara rulla tummarna i 30 min haha. Men idag Har jag fortfarande ont i magen. Kan bero på.magkattaren Har varit rätt.mycket senaste tiden. Hoppas bara att jag blir bättre i veckan nu när jag kan ta det lite lugnare :-)

Ovido - Quiz & Flashcards