Alla inlägg den 29 april 2019

Av Rosita jakobsson - 29 april 2019 21:32

Ja då ligger man i sängen och försöker sova. Felicia har nyss somnat. Det är fortfarande ljust ute och det känns helt knäppt o försöka sova då. Hahha. Men så e ju svenska sommaren här uppe. :-)

Idag försökte jag ta de rätt lugnt på förmiddagen. Min magkatarr spökar fortfarande från helgen och jag har varit jättetrött. På mig i soffan ett tag i morse och måste ha somnat på typ 5 röda. Haha. Men det behövdes. Det är tur att jag inte festar såhär så ofta. Det är jobbigt i nästan en vecka efter. Jag börjar nog bli för gammal säger vi. Hihi

När Felicia kommit hem från skolan så hoppade vi snabbt på en buss och for in på stan. Vi gick till Lilla kina och beställde mat med oss hem. Hon ville ha friterad kyckling och jag nasi goreng. På väg hem så kom kocken ut och så att hon gjort fel på min mat. Hon råkade göra med nudlar istället för ris. Men jag sa att det inte gjorde något. Kul o prova nått nytt.

Sen har jag nå vajsing på mobilen. Den klagar om fukt hela tiden. Ändå sen jag ramlade så har den varit lite knäpp. Många gånger så vill den inte ens känna av laddaren. Så blir väl att försöka skaffa en ny snart men tills dess så måste jag försöka klara mig med 1 laddning per dag.

Nu börjar jag bli riktigt trött o eftersom jag ska upp tidigt o jobba så säger jag god natt :-)



Felicia drös lite när vi väntade på bussen. Så hon lånade min jacka. Sötis :-)

Mm mm mat

Felicia ville att jag skulle lägga ut bilden på Lisa Ajax som hon tog häromdagen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards