Alla inlägg den 28 april 2019

Av Rosita jakobsson - 28 april 2019 17:21

Igår så jobbade jag som sagt. Det va en hel del att göra. Haha men jag överlevde iaf :-)

Sen på kvällen så for jag till min kompis Linnea. Hon har just fyllt år så vi skulle fira henne. Det blev några till som kom och vi hade riktigt trevligt och roligt. Sen för vi ut till Calles och fortsatte där. Som avslutning blev det subway.....mmmmmmm...

Jag kom väl säng kring 04.30 haha och kunde inte sova så bra då det va jättevarmt i rummet. Vaknade kring 08.00 Så idag är jag inte social för 5 öre. Jag är trött och bakis. Anledningen till att jag kanske gör Sånna här saker typ 1 gång per år max är för jag blir så dålig i flera dagar efter på grund av magkattarren. De va nog ändå värt det men det lär ta ett tag innan jag gör om det
Haha. Har blivit mer för att ta ett glas vin till mat osv istället för att dricka mig full. Men men. Nån gång måste man väl känna att man lever. Haha

Felicia kom idag. Så nu är hon med en kompis och gör slime som vanligt. Jag och morsan sitter o slötittar på tv. Det lär bli en tidig kväll :-)

Ovido - Quiz & Flashcards