Alla inlägg den 14 april 2019

Av Rosita jakobsson - 14 april 2019 15:23

Idag är det sååå varmt och skönt. Jag var lite orolig då dragkedjan på min jacka här gått sönder men det går faktiskt att gå ut utan jacka. Iaf i solen haha.

Jag vaknade av att en kompis ringde och fick en liten chock r jag såg att klockan redan va typ halv 11. Jag brukar aldrig sova så länge men det va välbehövligt :-).

Min bror och hans barn kom förbi efter en stund och vi passade på att sitta på balkongen och snacka skit i solen. Brorsan så att solen lyste väldigt varmt i stugan så jag och Felicia får nog dit någon gång i veckan och myser under påsklovet.

Vi fick med en av Felicias kusiner och så for vi iväg till Leos en liten stund . Det va inte mycket folk där vilket jag kan förstå. De flesta är väl ute och njuter eller bortresta under lovet . Efter Leos så för vi till Waynes coffee eftersom varken bosse eller felicia varit där förr. Glömde ju självklart att ta kort på fikat och så...hahha.

Nu blir det iväg till Felicias pappa bosse och fixa middag. Vi brukar äta middag tillsammans de dagar vi ska byta vecka . Blir tacos mmmmmmmm........sen ska jag bli spådd i tarot kort av bosses granne. Blir spännande.

Nu är det även bara 1 vecka kvar att ha det förbannade gipset. Det börjar se hemskt ut. Ska bli skönt o kunna röra sig ordentligt igen :-).

Gipset typ samma dag jag fick det. Nu ser det inte lika fint ut.

Kram av Leos:-)

2 glada tjejer

Ovido - Quiz & Flashcards