Alla inlägg den 24 april 2019

Av Rosita jakobsson - 24 april 2019 09:47

Idag vaknade jag ca 06.30 men snoosade en timme hehe. Jag hade öppnat fönstret igår så det blev lite svalare och gud vilken skillnad. Jag sov som ett barn.

Jag såg att autokorrekten ha varit i farten i mitt förra inlägg....kommer nog att bli mer roliga ord framöver :-). När jag sa att det tar ca 3 månader för framtiden att läka menade jag självklart frakturen haha haha.

Idag ska jag fara in på stan direkt Felicia slutar skolan. Måste lämna in lite papper m.m
Sen blir det nog att njuta av sista lediga dagen. Jag satt och pratade med min mamma igår och jag sa att det funkar ju inte att jobba på resturang om jag inte ska lyfta mer än en kaffekopp. Men det blir att köra på....Jag kan vara rätt envis ibland....Sen får man väl se vad som händer med handleden. Vet inte vad som kan hända. Om frakturen kan gå upp igen eller?
Jag skulle då får slippa varorna. Istället jobbar jag 12-19.30 imorgon. Och på fredag 15.30- 21.30 haha drygt. Blir o lägga Sig direkt jag kommer hem på fredag då jag även ska jobba lördag den här veckan.

Vi var ju på habben igår. Vi skickade in en fondansökan till majblomman angående sommarkort på badhus/utebad. Hoppas det blir beviljat , men vi har aldrig ansökt förut så dom trodde det skulle gå bra :-)
Sen fick vi lite bildstöd. Vi ska börja lugnt och med bara roliga saker så att Felicia känner att hon får lyckas :-) så inga höga krav till att börja med. Det ska bli skoj och se hur det går. Felicia verkar superpeppad än så länge :-) även jag e peppad Hahahhaha.

Här är bildstödet. Till vänster är det belöningar som hon kan samla till. Dom kommer att variera. Sen till höger är det veckoschema. Nu har vi just börjat och eftersom det bara ska vara roliga saker så har vi inte satt upp skola m.m vi byter ut sakerna sen. En i taget.

Ovido - Quiz & Flashcards