Alla inlägg den 25 april 2019

Av Rosita jakobsson - 25 april 2019 19:28

Idag va första dagen på jobbet efter 4 veckors sjukskrivning. Jag va rätt orolig men det gick bättre än förväntat. Visst....vissa rörelser gjorde svinigt ont....men då hitta de jag en annan lösning och gjorde ibte om det som gjorde ont.. anpassade mig :-)
Sen har jag ju de gulligaste jobbarkompisarna:-) väldigt förstående och hjälpsamma. De va tack vare dom speciellt hon jag stängde med, som gjorde att det gick så bra :-) tack Pat :-). Tur att jag ska stänga med henne imorgon oxå haha.

Nu sitter jag på bussen hem. Ska bli skönt att slänga av sig bh:n och sätta sig i soffan en stund innan sängdags.

Jag har lite dåligt samvete över att jag inte han ringa en väldigt go vän....men det blev lite strul med Felicias skola morse. Sorry Carmen ? jag lär nog ringa imorgon då jag inte börjar förän kl 15.30 haha.

Ovido - Quiz & Flashcards