Alla inlägg den 10 april 2019

Av Rosita jakobsson - 10 april 2019 14:25

Idag har Felicia invigt sin nya cykel hon fått låna av landstinget. Nu behöver hon inte oroa sig för balansen :-). De va en glad tjej som cyklade runt hela tiden medan jag gick småspringa för att hålla takten.

Det är fortfarande ca 1 och en halv vecka kvar av min sjukskrivning. Jag börjar bli lite rastlös. Men man kan ju hoppas att solen värmer lite mer om nån dag.

Snart kommer bosse och hämtar Felicia och då blir det middag och sen försöka ta det lite lugnt ikväll. Jag har varit jättetrött de senaste dagarna. Beror nog på att jag inte håller igång lika mycket men säkert också på grund av smärtan i handleden. Men nu ska 2 tjejer äta mellis innan dom går ut med katten och sen cykla.

Vilken min hahhahahha

Ovido - Quiz & Flashcards