Alla inlägg den 23 april 2019

Av Rosita jakobsson - 23 april 2019 11:32

Ja då har jag varit hos sjukgymnasten. De va visst helt naturligt att fortfarande ha ont eftersom det kan ta ca 3 månader innan framtiden är helt läkt.

Har fått övningar jag ska göra och ska visst börja med enkla lätta saker som tex skriva, äta och lyfta kaffekopp.
Just nu känner jag mig nästan ledsen och bet inte riktigt hur jag ska känna.
Ingen fortsatt sjukskrivning och ska typ lufta koppar till en början.
På jobbet bär jag tungt hela dagarna......betydligt tyngre än en jäkla keffekopp. :-(.
Jag måste prata med chefen och försöka få nån lösning på det hela.....Kan tex inte ta varorna på torsdag. Får se vad som händer... .hoppas chefen har förståelse. Bara synd föe jag får dåkigt samvete över att det går ut över de andra anställnda när jag inte kan göra det jobb jag ska.

Suck.

Ska snart hämta Felicia oxå. Först äta lunch.
Sen ska vi till habben vid 15.00
Det ska bli intressant hur vi ska lösa allt för Felicia. Hon vill inte längre gå hem själv. Jag börjar jobba på torsdag och då måste hon gå hem själv då ingen är hemma förän ca 1 timme senare.

Ovido - Quiz & Flashcards