Alla inlägg den 15 april 2019

Av Rosita jakobsson - 15 april 2019 20:27

Att vi sov dåligt berättade jag i det förra inlägget. Men det visade sig att Felicia mest troligt inte sov nått alls. Kring 14.00 mådde hon lite illa och ville sätta sig i soffan och se barnkanalen och mysa. Det tog inte lång stund innan hon däckade i min famn. Det var 14.00 Nu är klockan 20.26 och hon sover fortfarande stackaren. Det är tur att det är lov nu så jag kommer låta henne sova så länge hon behöver. Hon hinner fixa sömnen innan skolan börjar.

Just nu sitter vi två vakna och ser Game of Thrones och äter lite godis haha

Sömntuta gullegris. ?

Just när hon däckat. Sittande o huvet ramlade rakt ner i täcket. Hon vaknar lite då och då men pratar bara i sömnen. Älskade vän.

Av Rosita jakobsson - 15 april 2019 13:52

Inatt sov jag som en kratta. Tror om jag har tur att jag sov hela 1 timme. Felicia har varit dålig i magen inatt så det va bara att springa upp och ner hela kvällen. Stackaren får fortfarande inte bra. Vi ska försöka mysa och ta det lugnt och hoppas att det bara är för att hon varit super aktiv de senaste dagarna som magen är i uppror.

Just när vi skulle äta lunch så ringde det på dörren.....fick en glad överraskning när jag såg att det var en barndomskompis som jag inte träffat på flera år. Vi var jättetajta under skolåren. :-) vi satt o pratade lite gammla minnen och vad som vi gör nu för tiden. Jätteskoj :-).

Min kompis Jennie. Jag frågade såklart om jag fick lägga ut bilden:-)

Ovido - Quiz & Flashcards