Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Rosita jakobsson - 30 oktober 2015 23:17

Det blev en lång dag idag men de mesta av den var kul :-). Nu ligger äntligen tjejen och jag har nyss tagit en välförtjänt dusch :-). Nu innan sängen blir det lite soffmys och se nått avsnitt av falling skies :-)

Av Rosita jakobsson - 30 oktober 2015 14:22

Idag fick jag mina läkarjournaler från akuten. Trodde jag skulle hämta ut dom som rekommenderat precis som från kirurgen. Så just nu är jag rätt irriterad på några saker. För det första så bad de aldrig om id från mig. Men skickade utan problem mina journaler med posten. Utan att verifiera att jag var den jag sa. Sen sa jag att jag ville ha från 02. Fick från 05. Sen fattas en hel del från 09 :-( !
Jag är en aningen irriterad oxå på att vissa bedömningar aldrig blev överförda till mig. De har istället sagt att dom inte vet vad som är fel. Suck! Jag måste fara upp igen och ställa dom mot väggen angående id kollen och de saknade papperna nu. Känner att jag blir lite arg :-(

Ovido - Quiz & Flashcards