Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Rosita jakobsson - 8 oktober 2015 19:33

Idag fick jag ett mil med kvartalsårsredovisningen för min bok. Jag måste verkligen säga att det var precis vad jag behövde för att få upp motiveringen för att skriva igen. Nu har jag även några extra idéer som jag ska skriva ner ikväll ;-). Hoppas bara att det fortsätter nu och att folk köper mina böcker. Det känns verkligen som om man kan förmedla någonting till folk :-). Älskar att skriva. E - böckerna går bäst just nu, vilket jag kan förstå då den är billigare än den riktiga boken. För mig spelar det inte så stor roll heller. Jag är bara glad att folk vill läsa den. Oavsett om det är elektroniskt eller inte. Såg även att folk har lånat e-boken på en sida. Visste inte att jag skulle få betalt för lånade böcker oxå. Hehe :-). Men nu ska jag ta och få lilltjompa att somna och sen skriva ner mina idéer :-)

Av Rosita jakobsson - 8 oktober 2015 09:07

Idag är jag väldigt hängig. Min förkylning har hållt i sig ett bra tag och lite sömn och mycket stress har bara gjort den värre. Igår bråkade Felicia mer än vanligt och hon somnade inte förändrats sent. Hon vaknade även kring 4 i morse så det blev inte allt för mycket sömn för henne. Men hon ville till skolan idag och var glad så hon fick fara. Idag är ändå hennes sista dag för veckan. Sen blir det nog att ta det lungt till måndag så alla får återhämta sig.

Idag har jag bara planerat att vila och kanske skriva lite på min bok. Sen får vi se vad som händer senare idag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards