Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Rosita jakobsson - 23 oktober 2015 15:15

Gurgel :-( häromdan så fick jag en muskelbristning i högra vaden. Det kändes kan jag säga. Men idag började det kännas lite bättre. Då ska jag självklart hoppa ner från ca 1 meter och landa på ett ben. Det benet som har en muskelbristning. Nu gör det 10 gånger ondare. Snart kan jag bara skratta åt eländet. Blir dock ingen mer städning nu. Måste sitta ner och ta det lungt ett tag då jag har svårt att gå. Sen får jag ta och be bosse springa omkring idag :-) hehe. Felicia har redan sagt att hon ska ta hand om mig. Haha. Gull unge :-)

Av Rosita jakobsson - 23 oktober 2015 09:04

Idag tog vi sovmorgon ända till 8 :-). Det är väldigt ovanlig men väldigt uppskattat av mamma ;-).

En annan supercool sak är att jag inatt hade en klardröm för första gången på flera år thihi. En klardröm är när man är medveten om att man drömmer. Jag tycker det är den yttersta frihetsskänslan då man kan välja att drömma om vad som helst, träffa vem man vill, göra vad man vill utan konsekvenser
( förutom de jag själv väljer). Det är en väldigt häftig känsla fast jag kände mig dock lite ringrostig. Haha. Hoppas dock på fler klardrömmar. När jag var yngre så hade jag klardrömmar varje natt i en längre period. Så nu ska jag njuta av minnet av drömmen och äta frukost med felicia :-) . Sen blir det att dammsuga igen då vi får fler tårtbesök idag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards