Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Rosita jakobsson - 20 oktober 2015 19:24

Nu fan är det väl nog med dåliga saker?. Jag måste ringa vårdcentralen imorgon. Nu pallar jag inte fler dagar med så här mycket ajaj. Jag har åkt på den värsta uvi som jag någonsin har haft och jag till och med blod i urinen :-(. Gör så jävla ont så nu blir det väl antibiotika kur.

Av Rosita jakobsson - 20 oktober 2015 10:42

Ja nu käns det lite bättre iaf angående vad som hände med felicia igår. Förhoppningsvis så kommer det inte att hända igen. Jag träffade på Felicias fröken på skolgården i morse och vi pratade även it lite. Jag berättade hur upprörd jag var över vad som hänt och hon verkade förstå det. Hon sa att skolan skulle göra en incidentrapport och skulle hädanefter försöka hålla ett extra koll på felicia. Hon hade även tagit upp i klassen vad som gällde på rasterna och att man inte får lämna. Så det verkar ju som att skolan tar sitt ansvar än så länge, vilket käns bra. Tur att man kan prata med dom. Sen att jag hädanefter kommer att ha ångest varje dag jag lämnar felicia på skolan får jag arbeta med. Kommer dock att hålla mig hemma när hon är på skolan om det skulle vara att hon försöker ta sig hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards