Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Rosita jakobsson - 19 oktober 2015 13:34

Dagen började väldigt bra. Lämningen gick bra och solen skiner. Fick trevligt sällskap och allt va frid och fröjd. Tills jag skulle hämta Felicia....
Snacka om ångesten som kom över mig när fröken berättar att en gammal tant kom till skolgården på rasten och berättade att hon hittat felicia vid gamla Konsum på Morö backe !!!!. Ingen hade märkt att hon rymt. Hon hade visst tänkt gå hem. !! Fast jag sa på mötet innan skolan att min största rädsla var att hon skulle rymma så händer det ändå. Jag förstår att dom har många barn att hålla koll på men jag bad dem speciellt hålla lite koll då Felicia har de problem hon har. Jag kommer att ta upp det här på kvartsamtalet som mest troligt lär vara längre en en kvart!. Jag bröt ihop totalt när vi kom inomhus. Tur att jag har folk omkring mig som finns för mig. Nu har vi snackat med felicia och hoppas verkligen det inte händer igen.

Ovido - Quiz & Flashcards