Alla inlägg under maj 2013

Av Rosita jakobsson - 13 maj 2013 00:27

ligger i sängen och funderar på morgondagen. vet inte om jag ska fara på aktiv kvinna eller stanna hemma och köra kondis + styrka. suck. vilka problem. haha.
Det kommer nog att få bero mycket på vädret och sömnen. Känner att jag kan få en mer givande kondispass hemma.
En ganska kul sak är att mina benmuskler börjar bli riktigt starka :-) känner mig väkdigt peppad när jag ser/känner skillnad :-)
Nu ska jag till drömmarnas land så får vi se vad morgobdagen har att ge. skulle va mysigt med att gå en mil i strålande solsken medan man lyssnar på bra musik :-)
Natti natti

Av Rosita jakobsson - 11 maj 2013 19:38

Jag e så dålig på att skriva i min blogg.... jag vet. haha. men men, jag har som mest skrivit korta saker på.fb istället. ska försöka skriva mer här nu då det händer en del.
bland annat så har jag börjat träna :-) och för en gångs skull så slutade jag inte efter typ en vecka utan har nu hållt på i ca 3 månader, så jag hoppas jag fortsätter så här. Jag har kommit rätt långt redan nu och har gått ner 10 kg :-)

Nu ska jag snart ta och byta kläder och ta ett pass på motioncykeln och lite styrketräning :-) :-)

Ovido - Quiz & Flashcards