Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Rosita jakobsson - 13 maj 2013 18:03

Cyklade faktist en 1,16 tim idag. plus lite styrka. Blev glatt överaskad när ida bad mig följa på aktiv kvinna nu på kvällen. så nu e vi här och ska träna arslerna av oss. haha.

Av Rosita jakobsson - 13 maj 2013 08:34

Jag är ju inte superpeppad att gå ut idag. haha
Jag hade ju gärna gått en mil på morgonen men ville helst ha sol då :'(
Blir istället att lämna tjejen på dagis och sen sätta på en film ( nån kampsports film funkar bäst för min motivation :-) ) och cykla på motioncykeln minst en timme och sen ta styrketräning. Får se hur mycket jag hinner :-)
En del av mig skulle bara vilja sova bort hela dagen men då får man ju inget gjort ;-)
Ha de

Av Rosita jakobsson - 13 maj 2013 00:27

ligger i sängen och funderar på morgondagen. vet inte om jag ska fara på aktiv kvinna eller stanna hemma och köra kondis + styrka. suck. vilka problem. haha.
Det kommer nog att få bero mycket på vädret och sömnen. Känner att jag kan få en mer givande kondispass hemma.
En ganska kul sak är att mina benmuskler börjar bli riktigt starka :-) känner mig väkdigt peppad när jag ser/känner skillnad :-)
Nu ska jag till drömmarnas land så får vi se vad morgobdagen har att ge. skulle va mysigt med att gå en mil i strålande solsken medan man lyssnar på bra musik :-)
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards