Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Rosita jakobsson - 14 maj 2013 23:26

hahhahaha. lägger ut en bild på mig när jag tränar. hade tyvärr ingen bättre :-)

Av Rosita jakobsson - 14 maj 2013 23:23

Ligger nu o försöker sova. Det har varit en låång dag men en trotsande liten tjej medan jag har varit en zombie. haha
När jag skulle laga mat så va jag så trött så jag kryddade med fel krydda ozå. Det luktade seriöst spya men smakade verkligen jättegott. hah. sSå det kan bli ;-)
ikväll bestod träningen bara av en halctimme på motioncykeln. Jag känner att min motivation va rätt låg då jag har varit så himla trött idag. Jag hoppas vädret blir bättre till imorn så kanske man blir lite gladare. Felicia ska på dagis en stund så då kan jag passa på att träna då. :-)

Måste försöka göra nått sorts träningsscehma känner jag. I allt jag gör så tränas mina nedre lårmuskler så jag har typ haft konstant träningsvärk i typ flera veckor. haha frågan e bara vad man ska hitta på för att få ut en bra träning men inte påfresta benen.så mycket. Just nu vill jag så himla gärna fara ur och prova jogga, o se hur mina knän pallar, för jag saknar verkligen känslan man får av att jogga. Men har länge varit för tung för det :-(
jaja man får väl se. blir väl av förr eller senare. Skulle ha varit o simmat oxå eftersom det äe väldigt skonsamt för kroppen men ändå tränar hela kroppen :-). Får väl se om jag får med mig nån nån dag ;-) ;-)

god natt

Ovido - Quiz & Flashcards