Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Rosita jakobsson - 23 maj 2013 21:35

Just nu sitter jag nydushad framför datorn o lyssnar på musik o bara känner lugnet :-)
När jag lämnade felicia på dagis aå blev hon rätt sur men det gick. Jag va en aning stressas då jag skulle med bussen till stan o fara på aktiv kvinna.
När jag var klar på aktiv kvinna så for jag hem o carmen kom förbi o drack kaffe o tjattrade :-) :-)

Nu på kvällen gick jag en härlig promenad men morsan o min moster. Det var riktigt härligr att vara ute o gå nu på kvällen. Blev tillomed attkerad av min första mygga för året. haha.

Jag köpte en tränings dvd på åhlens idag också. Det är kickboxing blanad med kondis. Kollade igwnom den ikväll så jag vet vad man ska göra när jag ska prova den imorn. Den såg riktigr skitbra ut :-) så den sk bli kul att prova. hihi

Nä nu ska jag ta o drömma mig bort i musikens värld en stund o sen blir det nog en tidig kväll :-)

Ovido - Quiz & Flashcards