Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Rosita jakobsson - 24 februari 2016 12:38

Hjälp! Börjar ju känna mig riktigt aktiv igen. Haha. Riktigt Nice ändå. Få vara frisk och kunna göra saker istället för att sitta hemma hela dagarna. Blir bara bättre av att solen tittar fram och man får vårkänslor :-)

Idag gick jag och Camilla upp på solbacken och fikade på waynes Coffee. Mums. Sen promenad hem i värmen. Just när vi sitter o fikar så ringer brorsan också och påpekar att vi ska ut i skogen igen imorgon. Huvva. Haha. Kul men jag har fortfarande träningsvärk överallt. Kommer väl inte kunna röra mig alls på fredag. Får nog bli en vilodag då. Haha.

Nu ska jag snart hämta lilltjompa från skolan och busa lite med henne. Får se om hon också vill ta en promenad. Sist hon ville det så slutade det i ca 2 timmars promenad. Haha.

Dagens fika. Caramell latte och en wrap med bullgur , kycklingfilé, sallad och nån dressing. Skitgott .

Ovido - Quiz & Flashcards