Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Rosita jakobsson - 23 februari 2016 23:11

Jag är rätt öm från gårdagen då jag och brorsan for ut i skogen. Skoj va det men har ju ont i alla muskler som finns nästan. Haha. Men skönt att känna att man lever :-)

Idag var en sån där dag jag hållit igång nästan hela tiden igen. Började med en massa tjafs från alla håll och kanter så jag bestämde mig för att ta en promenad i det fina vädret. Efter ca 1 timme kändes det bättre :-) men det känns att man inte har rört på sig på länge på grund av flunsan.

Väl hemma bakade hela familjen chokladbollar utav bara fan. Haha. Bra att ha nått hemma.:-). Sen middag.
Nu försöker jag varva ner lite genom att lyssna lite på musik. Det var tänkt att jag skulle fara och skriva idag men det blev inte på grund av annat som kom upp.

Ser fram emot imorgon då jag och Camilla ska på Wayne Coffee och ha trevligt :-). Promenad + kaffe. + härligt sällskap. Kan inte slå fel. Härligt att hålla igång och orka göra saker igen. Man har inte lika mycket dötid att sitta och tänka för mycket. Haha. För mig kan det va farligt. Hahah

Lite bilder från promenaden :-)

Ovido - Quiz & Flashcards