Alla inlägg den 21 februari 2016

Av Rosita jakobsson - 21 februari 2016 22:05

Idag har jag hållit igång nästan hela dagen. Vilket resulterade i att jag inte hann tänka så mycket på annat. Och då blev jag på strålande humör :-)

Vaknade dock med svinit ont i magen men tack och lov så gick det över lagom till att jag skulle hjälpa morsan med caféet. Jag hjälpte kanske inte så mycket men det blev väldigt trevligt iaf. Felicia var också med en stund och hade trevligt.
I morgon ska jag mest troligt åka skoter med brorsan och kolla om kåtan står kvar :-) . Det ska bli skoj.

Av Rosita jakobsson - 21 februari 2016 00:09

Nu är jag trött. Har fortfarande ont i benen också sen Felicia bestämde igår att vi skulle ta en promenad genom halva Sverige. Haha. Va nästan nära att måste bära henne i slutet då hon va så trött stackarn.

Idag har jag bakat och hälsat på små kattungar :-) så söt man kan vara :-) synd bara att dom växer så fort.
I morgon blir det att hjälpa morsan med borådets cafee. Hoppas bara mina mockarutor duger. Men det gjorde dom då sist. Hahah
Glömde ju en annan sak sist jag skrev. Fisken tidig födelsedagspresent av morsan. En jättefin filofax.så nu kan jag skriva ner hur gammal jag är ( eftersom jag verkar ha haft problem med minnet ) haha.

Nu kolla Facebook och sen sova.sova.sova

Ovido - Quiz & Flashcards