Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Rosita jakobsson - 2 februari 2016 09:18

Nu är jag inne på andra veckan av förkylningen. Den verkar inte bli något bättre heller utan det bli bara svårare o svårare att andas. Bara av att gå till skolan med Felicia, en promenad på ca 10 min, så trodde jag att jag skulle svimma. Nu en timme senare så har det fortfarande inte blivit helt bra. Skulle nästan tippa på lunginflammation om det inte hade varit för att jag inte har nån feber. Men går det inte över på nån dag till så måste jag nästan kolla med läkare. Är rent skrämmande när jag får så svårt att andas att jag börjar svettas :-(.

Det positiva idag är dock att jag fick Felicia till skolan :-) hon har en period då hon inte tycker om att fara dit och det har varit mycket tjafs på grund av det. Hoppas bara att hela veckan går lika bra. Orkar inte tjafsa när jag knappt kan andas.

En annan rolig sak är att jag fick pengarna för de senaste sålda böckerna idag :-). Blev dock bara ca 200 men ändå :-)

Ovido - Quiz & Flashcards