Alla inlägg den 18 juli 2021

Av Rosita jakobsson - 18 juli 2021 17:03

Idag jobbade jag 11-16.30 Söndagar brukade vara superlugna så det blev bestämt att vi skulle bara vara 1 personal på söndagar. Det rycker inte jag är nån jättebra idé längre. Haha. Idag höll ja på att stressa ihjäl . Troe alla norrmän och andra turister hittade bistro a. Av alla restauranger och kafé så steg dom in på mitt jobb. Kan vara att jag jobbar i en galleria. Mest troligt. Men fy fan. Har stått vid grillen hela dagen och han knappt göra allt det andra som ska hinnas med. Men jag klarade det. Sen får vi se om jag glömt nåt imorn haha. Men jag jobbar fan inte själv nå fler gånger i sommar. Måste prata med chefen. Det går inte.

Nu väntar jag på bussen och ska hem, lägga mig o typ dö. Eller sova till imorgon iaf hihi. Jag har ont överallt. Jag menar överallt.

Ovido - Quiz & Flashcards