Alla inlägg den 4 juli 2021

Av Rosita jakobsson - 4 juli 2021 11:25

Igår var det fortfarande varmt. Vi började bygget med soldäck bakanför grillstugan. Dock fick vi göra det i etapper. Efter ca 1-2 tim så gömde vi oss i vardagsrummet som har en luftvärmepump. Satt på 16 grader. Mm.

Sen bad...som vanligt. Varje dag annars kan man inte sova. Jag och mona låg på övervåningen och där uppe var det som en bastu. Fy fan. Båda 2 hade fläktar för att kunna sova.

Sen fick jag veta att jag ska jobba mån-fre. Ledig sön sen jobbar jag igen. Tror jag räknade ut att jag är ledig 3 dagar på 3 veckor haha. Ser framemot den lönen. Man få ta en dag I taget helt enkelt. Skönt dock att jag o bosse har felicia varannan vecka under Bosses semester vilket betyder att jag får ta det lugnt efter arbetspasset.

Nu har jag dock kommit hem. Tagit kattlådan, startar diskmaskinen och tvättmaskinen. Har en glass i käften och ska försöka andas. Haha. Börjar 8 imorn



För varmt för att laga mat. Haha verkar som hela Sverige tyckte det

Altanbygge

Ovido - Quiz & Flashcards